Στοίχιμα


Κυριακή 28 Ιουλίου 2013

"Δεν ήθελα να φύγω από τον ΠΑΟΚ"

"Δεν ήθελα να φύγω από τον ΠΑΟΚ"
Ο Σαρλ Ιτάνζ, ο οποίος συνεχίζει πλέον στην τουρκική Κόνιασπορ, μιλά  για πρώτη φορά μετά το "διαζύγιό" με τον ΠΑΟΚ. "Με πονά αυτή η ιστορία. Εφυγα γιατί δεν είχα άλλη επιλογή". Τι λέει για τον Ατρόμητο. Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη του Καμερουνέζου τερματοφύλακα.
- Σαρλ, τι ακριβώς έγινε και τελικά έφυγες από τον ΠΑΟΚ;
"Τι εγινε ακριβώς; Φίλε μου είναι μεγάλη ιστορία (γελάει). Είναι δύσκολο για μένα να μιλήσω τώρα γι αυτό. Και πρόκειται για μία ιστορία που με πονά. Δεν θέλω να δημιουργήσω πρόβλημα. Προχωράω μπροστά, βλέπω το μέλλον και αυτό είναι όλο".
- Να ρωτήσουμε διαφορετικά. Ηθελες να φύγεις από την ομάδα;
"Οχι, κατηγορηματικά όχι, αυτό μπορώ να το πω.Το έκανα μόνο και μόνο γιατί δεν είχα άλλη επιλογή. Για μένα ήταν απλώς σημαντικό να παίξω σε ένα καλό πρωτάθλημα και να πάρω παιχνίδια στα πόδια μου".
- Από την απόδοσή του στον ΠΑΟΚ είσαι ικανοποιημένος;
"Δεν είμαι ικανοποιημένος με τον εαυτό μου, σαφώς θα μπορούσα να δώσω περισσότερα στον ΠΑΟΚ. Ηταν πάντως δύσκολο για μένα να προσαρμοστώ στα μέσα της σεζόν. Τα παιδιά μου έμειναν στην Αθήνα και εγώ μετακόμισα στη Θεσσαλονίκη, φανταστείτε πως ένιωθα".
- Αλήθεια, μετά από εκείνο το παιχνίδι με τον Ατρόμητο στην Αθήνα τι έγινε και δεν ταξίδεψες μαζί με την αποστολή;
"Επρεπε να δώσω δείγμα για αντιντόπινγκ έλεγχο. Δεν μπορούσα να προλάβω την πτήση γιατί δεν υπήρχε χρόνος. Η οικογένειά μου ήταν στην Αθήνα και έτσι έμεινα εκεί. Με πήραν τηλέφωνο από την ομάδα αλλά είδα τις κλήσεις το πρωί όταν ξύπνησα. Πέταξα για τη Θεσσαλονίκη γιατί είχαμε τη συνάντηση με τον ιδιοκτήτη, τον κύριο Σαββίδη. Είμασταν σε δύσκολη θέση και ο ιδιοκτήτης ήθελε να μας μιλήσει".
- Οι εντυπώσεις από τον κύριο Σαββίδη και τα άλλα μέλη της διοίκησης του ΠΑΟΚ;
"Δεν είχα ποτέ την ευκαιρία να μιλήσω μαζί με τον κύριο Σαββίδη. Και δεν θέλω να μιλήσω για κάποιον άλλο από τη διοίκηση του ΠΑΟΚ".
- Mετά το παιχνίδι με τον Αστέρα στο Κύπελλο, ο προπονητής σας, ο κύριος Δώνης...
"(Γελάει και διακόπτει). Ξέρω τι θα ρωτήσεις. Δεν μπορώ να απαντήσω".
- Θα ήθελες να επιστρέψεις στον ΠΑΟΚ;
"Φυσικά. Ποτέ δεν ήθελα να φύγω από την ομάδα. Για μένα το σημαντικό ήταν να παίξω στον ΠΑΟΚ. Αλλά αφού δεν είχα την ευκαιρία έπρεπε να πάω κάπου άλλου. Μην ξεχνάτε ότι έχω και την Εθνική ομάδα στο μυαλό μου, είναι σεζόν Μουντιάλ αυτή που διανύουμε. Δεν θέλω να πληρώνομαι για να κάθομαι στον πάγκο".
- Πόσο κοντά στην επιστροφή σου στον Ατρόμητο έφτασες το καλοκαίρι;
"Ο μάνατζερ μου μου είπε ότι υπήρχε η δυνατότητα αλλά τελικά δεν έγινε το ντιλ. Γιατί όχι στο μέλλον. Ποιος ξέρει; Στον Ατρόμητο έπαιξα πολύ καλά για πολλούς λόγους. Ημουν σε καλό επίπεδο, είχαμε πολύ καλή ατμόσφαιρα στα αποδυτήρια και η πίεση απουσίαζε. Κανείς δεν μας πυροβολούσε. Και το σημαντικότερο; Ειχα την εμπιστοσύνη του προπονητή μου, σημαντικό για κάθε παίκτη αυτό".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου