Στοίχιμα


Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013

Εξι μήνες εκτός με χιαστούς ο Βιεϊρίνια!

Εξι μήνες εκτός με χιαστούς ο Βιεϊρίνια!
Είναι, πλέον, επίσημο... Ο Αντελίνο Βιεϊρίνια έχει υποστεί ρήξη χιαστών, όπως έδειξαν τα αποτελέσματα των εξετάσεων, στις οποίες υποβλήθηκε την Τετάρτη (25/9) και θα μείνει εκτός δράσης για έξι μήνες.
Η ατυχία, λοιπόν, κτύπησε την πόρτα του πρώην άσου του ΠΑΟΚ και νυν της Βόλφσμπουργκ, Αντελίνο Βιεϊρίνια. Ο Πορτογάλος μεσοεπιθετικός τραυματίστηκε στο 32' του ματς Κυπέλλου με την Ααλεν και αποχώρησε με έντονους πόνους στο αριστερό γόνατο. Απαντες είχαν καταλάβει πως ο πρώην παίκτης του «δικέφαλου του Βορρά» είχε υποστεί σοβαρό τραυματισμό και εν τέλει οι φόβοι επιβεβαιώθηκαν.
«Αμέσως κατάλαβα πως κάτι δεν πήγε καλά με το γόνατο μου. Τώρα ελπίζω η εγχείρηση να πάει καλά και να γυρίσω δυνατός», είπε αρχικά ο πρώην άσος του ΠΑΟΚ και συνέχισε: «Είναι δύσκολη στιγμή για μένα και την οικογένεια μου. Όμως έχω δίπλα τους συμπαίκτες μου και φυσικά τους φιλάθλους που με στηρίζουν και μου δίνουν δύναμη για να ολοκληρώσω με επιτυχία το πρόγραμμα αποκατάστασης».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου