Στοίχιμα


Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

Οι δηλώσεις του Γκαρσία

 
Αρχικά ο αρχηγός του ΠΑΟΚ τόνισε:
«Είχα πολύ καιρό να αγωνιστώ. Είμαι χαρούμενος που μπορώ να συμμετέχω ξανά στην ομάδα και φυσικά πολύ χαρούμενος για τη νίκη».


Για την αποθέωση που γνώρισε από τον κόσμο, τόνισε: 

«Όλο αυτό μου το μεταδίδει ο κόσμος από την πρώτη στιγμή που βρίσκομαι εδώ. Από εκεί και πέρα οι παίκτες χρειάζονται παιχνίδια. Είναι δύσκολη η χρονιά με αρκετούς τραυματισμούς. Όσος χρόνος μένει μέχρι το τέλος θέλω και πρέπει να βοηθήσω όσο περισσότερο. Είμαι εδώ πολλά χρόνια και θέλω να κλείσει καλά η σεζόν για τον κόσμο, για εμένα εμένα και την οικογένεια μου..»

Η επόμενη ερώτηση αφορούσε τον θεσμό του κυπέλλου που ακολουθεί όσον αφορά και τα παιχνίδια:

«Κάθε χρόνο λέμε ότι αυτός είναι ο μεγάλος στόχος, αλλά πάντα κάτι γίνεται και… πεθαίνουμε μπροστά στην θάλασσα. Δεν πρέπει να γίνει και τώρα. Έχουμε πολλούς και καλούς νέους παίκτες, εγώ όμως ίσως έχω λιγότερο χρόνο από αυτούς. Πρέπει να συγκεντρωθούμε σε αυτό στόχο».

Όταν ρωτήθηκε ο Γκαρσία για το αν έχει σκεφτεί ότι ο τελικός του κυπέλλου γίνεται στις 11 Μαϊου οπότε γιορτάζει τα γενέθλιά του, ανέφερε:

«Αυτό που σκέφτομαι είναι ότι ένας χρόνος περισσότερος για εμένα,  σημαίνει ότι ασπρίζουν περισσότερο και τα μαλλιά μου».
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου