Στοίχιμα


Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

Τάχα δεν έχει άποψη για το 1-0 ο Δώνης....ρε 3 μέτρα οφσαιντ ήτανε

"Το 2-0 είναι ένα αποτέλεσμα του πρώτου αγώνα. Είναι σημαντικό ότι δε δεχθήκαμε γκολ και πρέπει στη ρεβάνς να είμαστε σοβαροί και πειθαρχημένοι για να περάσουμε στην επόμενη φάση. Απλά είναι το σκορ του πρώτου αγώνα. Ήταν από τα πιο ώριμα εντός έδρας παιχνίδια μας, γιατί όταν μιλάμε για κύπελλο δεν πρέπει μονο να σκοράρεις αλλά και να παίζεις καλή άμυνα. Αμυντικά είμαι πολύ ευχαριστημένος τόσο πολύ σε εντός έδρας ματς".
Για το ότι ο ΠΑΟΚ δεν είχε καταιγιστικό ρυθμό παρά μόνο ξεσπάσματα: "Τα παιχνίδια του Κυπέλλου είναι εντελώς διαφορετικά από του πρωταθλήματος. Είχαμε ένα καλό ρυθμό για μισή ώρα στο δεύτερο μέρος, είχαμε τη μπάλα στα πόδια. Στο πρώτο μέρος ο αντίπαλος είχε πολύ καλή τακτική στο αμυντικό του κομμάτι, με καλό man to man πάνω στα αμυντικά μας χαφ. Στο δεύτερο μέρος όμως και κυρίως από την πλευρά του Γκαρσια, περάσαμε τη μπάλα και βάλαμε πιο μέσα στα καρέ του τον Λεβαδειακό. Άσχετα αν ο ρυθμός δεν ήταν καλός, εμένα η ομάδα μου άρεσε πολύ σήμερα".
Για το γκολ του Αθανασιάδη και τα παράπονα του Παράσχου για οφσάιντ: "Δεν έχω άποψη δεν έχω δει το βίντεο ακόμη".
Για το αν θα κάνει rotation στο παιχνίδι με τον Πανιώνιο: "Έχουμε τις απουσίες των Λάζαρ και Αθανασιάδη. Θα δούμε και στην αυριανή προπόνηση, όπου θα υπολογίσουμε και την κούραση. Σίγουρα θα γίνει rotation αλλά εμάς μας ενδιαφέρει να κερδίσουμε το ματς της Κυριακής".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου