Στοίχιμα


Τετάρτη 22 Μαΐου 2013

Έτοιμος να πληρώσει τα χρέη του ΠΑΟΚ από αύριο λέει ο Ιβάν

Μπορεί η συνέντευξη Τύπου να ήταν στο παγκόσμιο τουρνουά σκάκι που διεξάγεται στο "Μακεδονία Παλλάς" ωστόσο δεν έλειψαν οι αναφορές του Ιβάν Σαββίδη στον ΠΑΟΚ και στα καυτά θέματα επικαιρότητας μετά από επίμονες ερωτήσεις των δημοσιογράφων. Αρχικά ο πρόεδρος της παγκόσμιας ομοσπονδίας σκάκι, Ιρσάν Κιλσάνοφ, είπε ότι "ο Σαββίδης είναι ένας άνθρωπος που στηρίζει την ελληνική ομοσπονδία σκάκι και την βοήθησε να καλύψει κάποια ανοίγματα που είχε. Στην Θεσσαλονίκη βοηθάει και τον ΠΑΟΚ τον οποίο ελπίζω να κάνει πρωταθλητή Ευρώπης και να είμαστε κι εμείς χορηγοί" .
Ο Σαββίδης παίρνοντας από την πλευρά του τον λόγο έκανε τη σύνδεση του σκάκι με το ποδόσφαιρο και τόνισε με παράπονο ότι "στον ΠΑΟΚ μας λείπει η στρατηγική σχέση". Σημείωσε, όμως, ότι ο ΠΑΟΚ έχει προοπτικές. Στη συνέχεια του ζητήθηκε να απαντήσει στα καυτά θέματα της επικαιρότητας του ΠΑΟΚ. Ρωτήθηκε αν ο νέος προπονητής του ΠΑΟΚ θα πρέπει να ξέρει σκάκι και είπε ότι "σίγουρα θα πρέπει να έχει στρατηγική σχέση, τώρα αν ξέρει και σκάκι και του αρέσει εγώ είμαι έτοιμος να παίξω μία παρτίδα μαζί του".
Οταν του ζητήθηκε να δώσει παραπάνω διευκρινίσεις σε ποιο τομέα ο ΠΑΟΚ δεν είχε φέτος στρατηγική (π.χ. αγωνιστικό κομμάτι, μεταγραφές) και αν μπορεί να βάλει έναν χρονικό ορίζοντας πότε θα είναι έτοιμος να ανακοινώσει προπονητή δήλωσε: "Θα ήθελα να μην μου κάνετε δύσκολες ερωτήσεις εδώ, όχι ότι δεν είμαι έτοιμος να απαντήσω, αλλά εδώ έχουμε έρθει για άλλο σκοπό, πρέπει να μπαίνετε στην φιλοσοφία μου και να καταλαβαίνεται ότι για εμένα αυτό που ψάχνω δεν είναι τι θέλουμε να φέρουμε, αλλά τι έχουμε στον ΠΑΟΚ. Ψάχνουμε να βρούμε τι έχουμε στον ΠΑΟΚ, πάνω στο οποίο θα μπορούμε να στηριχτούμε".
Στη συνέχεια τέθηκε και θέμα σχετικά με τα χρέη του ΠΑΟΚ και ο Ιβάν Σαββίδης είπε: "Εγώ έχω πει από την πρώτη στιγμή ότι τα χρέη του ΠΑΟΚ είναι δικά μου χρέη. Και χθες ήμουν στην Αθήνα, μίλησα με τους υπευθύνους εκεί, τον κ. Σαμαρά γι' αυτό το θέμα. Αυτοί εγκρίνουν αυτό που τους προτείνω, ξέρετε όμως ότι στην Ελλάδα είναι λίγο περίεργα τα πράγματα γιατί πρέπει να πει το ναι και η τρόικα. Εγώ είμαι έτοιμος ακόμη και αύριο να πληρώσω. Εχω προτείνει να δώσω εφάπαξ 11 εκ. ευρώ και να σβηστούν τα χρέη του ΠΑΟΚ, η τρόικα μου ζητά να πληρώσω και πρόστιμα και προσαυξήσεις. Να πληρώσω ποσά που δεν πλήρωσαν άλλοι εδώ και 20-30 χρόνια. Εύχομαι να ξεκινήσουμε τη νέα σεζόν χωρίς χρέη. Εχουμε πολλά να κάνουμε για την ανάπτυξη του ΠΑΟΚ και αυτό το θέμα των χρεών μας αποσπά και χρήμα και την προσοχή μας και πρέπει να το τελειώσουμε".
Οταν του ζητήθηκε να βάλει έναν πιο συγκεκριμένο χρονικό ορίζοντα για το πότε θα τελειώσει το θέμα τόνισε: "Ρωτήστε την Μαρία (σ.σ. Γκοντσάρεβα) τα λεφτά τα έχουμε μεταφέρει εδώ στην Ελλάδα εδώ και 1,5-2 μήνες και βρίσκονται σε τραπεζικό λογαριασμό.  Εάν πει ο κ. Σαμαράς ότι είναι έτοιμος θέλουμε μόνο 3-5 ημέρες για τα διαδικαστικά. Αρα μην μου ζητάτε να σας πω αν θα πληρωθούν το καλοκαίρι ή πιο μετά, εγώ σας λέω ότι είμαι έτοιμος".
Σε ότι έχει να κάνει στη σύνδεση του σκάκι με το ποδόσφαιρο ο Ιβάν Σαββίδης αποκάλυψε πως θα δημιουργηθεί ομάδα του ΠΑΟΚ και θα παίζουν και στην ποδοσφαιρική ομάδα σκάκι, ειδικά στις Ακαδημίες, γιατί βοηθάει να αναπτυχθεί η νοημοσύνη. "Η εξέλιξη του ποδοσφαίρου είναι το ποδόσφαιρο νοημοσύνης¨, πολλές φορές το πρόβλημα στην δική μας ομάδα είναι ότι ι παίκτες σκέφτονται με τα πόδια. Ονειρό μου είναι να δω ένα δικό μας παιδί, φορώντας τη φανέλα του ΠΑΟΚ, σε ένα τραπέζι εδώ πέρα για τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή".
Προς το τέλος πήρε τον λόγο και πάλι ο πρόεδρος της παγκόσμιας ομοσπονδίας (σ.σ. ήταν πρόεδρος ποδοσφαιρικής ομάδας στην Ρωσία την περίοδο που ο Σαββίδης ήταν πρόεδρος στην Ροστόφ) και έκανε χιούμορ λέγοντας "οι οπαδοί του ΠΑΟΚ ίσως να μισείτε γιατί ο κ. Σαββίδης βάζει τα χρήματά του στο σκάκι και δεν κάνει μία ακόμη μεταγραφή για το ποδόσφαιρο. Θα σας πω όμως ότι 120.000 ευρώ που είναι ο προϋπολογισμός της ελληνικής ομοσπονδίας κοστίζει όσο το πόδι ενός ποδοσφαιριστή".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου