Στοίχιμα


Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013

Η συνέντευξη του μεγάλου PABLO GABRIEL GARCIA PEREZ

"Καλησπέρα σε όλους. Να μην φοβάται κανείς γιατί δεν θα πάρω κανενός το κεφάλι. Αυτές οι τελευταίες μέρες ήταν αγχωμένοι όχι για το ότι φεύγω αλλά γι' αυτά που θα έλεγα. Έγραψα κάποια πράγματα και τα έγραψα με την καρδιά μου όπως πάντα. Ήρθε η ώρα να φύγω. Θέλω να πω ένα ευχαριστώ στους γονείς μου. Στη μάνα μου που ξέρω ότι με βλέπει και που με έδειξε να είμαι ένας άνθρωπος πιστός και ειλικρινής και να πηγαίνω πάντα στην ευθεία. Ευχαριστώ τη γυναίκα μου που είναι υπέροχη μητέρα και ξέρω ότι τώρα πονά αλλά θα συνεχίσουμε με δύναμη τον δρόμο μας. Γιατί αυτό το έχουμε κάνει από 20 χρονών που είμαστε μαζί. Στα παιδιά μου. Αναγνωρίζω ότι είμαι πολλές φορές είμαι δυνατός μαζί τους αλλά θέλω να μεγαλώσουν δυνατά γιατί η ζωή είναι πολύ δύσκολη αλλά πρέπει πάντα να πάμε μπροστά. Η Λούνα η πριγκίπισσα μου και ο μικρός μου ο γιος αλλά και ο μεγάλος μου που είναι σήμερα εδώ δίπλα μου.
Όταν ήρθα την πρώτη φορά στην Τούμπα και με είδε ένας είπε: εσύ έχεις τα μάτια του ΠΑΟΚ και  σήμερα είναι φίλος μου ο Λάζαρος. Περίπου πέντε χρόνια ήμουν εδώ στην πόλη. Έπαιξα καλά και άσχημα αλλά πάντα με την καρδιά και χωρίς αντάλλαγμα. Το ποδόσφαιρο μου έχει προσφέρει τα πάντα. 'Έφυγα από ένα χωριό 20 χρονών με την γυναίκα μου με φόβο. Η μοναδική επιθυμία ήταν να γίνω καλύτερος. Δεν το έχω καταφέρει αλλά έχω κερδίσει στην ζωή. Εγώ που πάντοτε αυτό που ήθελα είναι να αφήσω το ποδόσφαιρο μέσα από το γήπεδο. Στην καριέρα μου δεν απαίτησα να παίξω. Αλλά θέλω την αλήθεια και σεβασμός. Εγώ είμαι ΠΑΟΚ αν το αμφισβητούν κάποιοι. σίγουρα έρχομαι από την άλλη άκρη του κόσμου και μπορεί να με κατηγορήσει για αρκετά. Αλλά φόρεσα τα χρώματα αυτής της ομάδας και το έκανα με περηφάνεια. Ποτέ δε θα κάνω κακό στον ΠΑΟΚ. Γιατι δε μου είπαν ότι δε με θέλουν πια; Να μου έλεγαν κάτι. Όχι λέγοντας ψέμματα, Ποτέ δεν ήταν ειλικρινείς μαζί μου. Τόσο δύσκολο θα ήταν να γίνει παιχνίδι αποχαιρετισμού και να έφευγα; Είχα πει πως όταν δε θα με ήθελαν θα έφευγα. Σε αυτούς τους ελάχιστους που πιστεύουν ότι κέρδισαν επειδή έφυγα τους ενημερώνω πως προτιμώ να χάσω με διαφάνεια και όχι να κερδίσω παίζοντας βρώμικα.
Αυτούς τους τελευταίους μήνες έχω περάσει άσχημα. Ελάχιστα κοιμόμουν και σκεφτόμουν: ΓΙΑΤΙ;;;; Δεν είχα την ευκαιρία μετά από πέντε χρόνια παρουσίας εδώ να παίξω πέντε παιχνίδια συνεχόμενα και εκεί να με έκριναν και να μου έλεγαν κάνεις ή δεν κάνεις. Η οικογένεια μου είναι στεναχωρημένη, αυτό δεν είναι πλέον ζωή. Δεν μπορώ με τόσο πόνο μέσα μου. Εγώ έχω σεβασμό για τον ΠΑΟΚ και κάνω δεξιά. Εγώ δεν θέλησα να καθίσω στο συμβόλαιο μου. Ξέρω ότι στις 11 Μάη είναι μια μεγάλη στιγμή, είναι ο τελικός. Αλλά ποτέ δε θα βάλω τα οικονομικά μπροστά στο συναίσθημα. Ούτε στον ΠΑΟΚ ούτε στην ζωή μου.
Είμαι περήφανος που φόρεσα τη φανέλα του ΠΑΟΚ. Ένα κομμάτι της καρδιάς μου είναι στην Τούμπα. Ευχαριστώ όλους τους συμπαίκτες μου που πέρασαν και είναι εδώ.  Πέρασα στιγμές χαράς και λύπης. Αλλά μην ξεχάστε ότι ο ΠΑΟΚ είναι μάχη και θυσία. Πάντοτε στην ζωή θα είμαι ΠΑΟΚ".
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου