Στοίχιμα


Κυριακή 17 Μαρτίου 2013

Οι δηλώσεις Δώνη

«Τα κάνει επειδή θέλει να παίζει»
 
O Γιώργος Δώνης παρουσιάστηκε προβληματισμένος στη συνέντευξη Τύπου μετά τη νίκη της ομάδας λόγω της υπόθεσης Γκαρσία. Και ουσιαστικά επιτέθηκε στον Ουρουγουανό Τι είπε ο προπονητής του ΠΑΟΚ για όλα.
 
 

Ο Δώνης για πρώτη φορά ξεκίνησε να μιλά μόνος του: «Θα ξεκινήσουμε διαφορετικά. Θέλω εγώ να μιλήσω και μετά να Δεχτώ ερωτήσεις. Είμαι πάρα πολύ στεναχωρημένος και πρώτα απ όλα, θέλω να ζητήσω συγνώμη από τους γονείς μου και ιδιαίτερα από τη μητέρα μου. Γιατί θεωρώ πως είναι ότι μεγαλύτερο υπάρχει σε αξία στη ζωή και δεν ανέχομαι να τη βρίζουν. Οι γονείς μου μένουν στη Θεσσαλονίκη, η δικιά μου απόφαση να έρθω στον ΠΑΟΚ δεν τους έκανε ευτυχισμένους. Έχω κατηγορηθεί πολύ και πολύ άδικα. Η φιλοσοφία ζωής σε οτιδήποτε κάνω στη ζωή μου, στις κινήσεις μου, πάντα σέβομαι το παρελθόν και κοιτάω πως θα προχωρήσω. Το ίδιο κάνω και στο επάγγελμά μου όποιον και να αντιμετωπίζω. Το ξέρω καλά όλοι οι παίκτες που έχω συνεργαστεί. Κατηγορούμαι πως δεν σεβάστηκα έναν ποδοσφαιριστή σαν τον Γκαρσία που έχει μεγάλη προσφορά στην ομάδα και δεν το αμφισβητώ γιατί ξέρω τι έχει προσφέρει. Από τη δικιά μου την πλευρά, καθαρά με τον ποδοσφαιριστή το θέμα είναι ένα και μοναδικό, το αγωνιστικό. Όταν έγιναν οι πρώτες φασαρίες, ξέρετε τι έχει προηγηθεί, έγινε ένα τελευταίο ραντεβού με τον ποδοσφαιριστή και ειπώθηκαν κάποια λόγια σταράτα και καθαρά. Μετά από εκείνα τα γεγονότα εγώ του είπα πως δεν θα κάνω χάρη σε κανέναν, αυτό που πιστεύω αυτό θα κάνω. Αν κρίνω θα παίξεις ένα λεπτό, ένα ημίχρονο, ένα παιχνίδι. Ο ποδοσφαιριστής επικαλέστηκε πως έκανε λάθος ο μεταφραστής και θεωρούσε πως μου είπε να μην παίζει αλλαγή γιατί δεν βρίσκει ρυθμό. Και πως τον έβαλα αλλαγή για να τον εκθέσω. Μου είπε πως δεν θέλω να είμαι στον πάγκο και παρότι δεν είναι στις αρχές μου, λόγω σεβασμού και για να μην θεωρεί πως τον εκθέτω αποφάσισα να αποδεχτώ αυτό που μου ζήτησε. Όταν ξεκινούσε θα ήταν αποστολής όταν όχι θα ήταν εκτός. Αυτή ήταν η τοποθέτησή μου. Την Πέμπτη, είμαι τυχερός που υπάρχει μεταφραστής, φώναξα τον παίκτη στο γραφείο μου. του είπα πως έχει πάρει λάθος απόφαση, πως είναι πολύτιμος για την ομάδα και σε αυτή τη τελευταία στροφή της σεζόν πως είναι  απαραίτητος για την ομάδα και αν κρίνω εγώ πως τον έχω ανάγκη, θέλω να είναι μόνιμα στην 18άδα. Ο ποδοσφαιριστής το αρνήθηκε. Την επόμενη μέρα μάλλον επειδή είχε στο μυαλό του πως θα μπει αποστολή, ήρθε ο γιατρός και μου είπε πως επικαλέστηκε τραυματισμό. Δε ξέρω πως εκλαμβάνει κανένας τον σεβασμό, αντιλαμβάνομαι πως δεν είναι δυνατόν να αγαπάς τον προπονητή και όχι έναν παίκτη που έχει προσφέρει. Ο προπονητής όμως αποφασίζει ποιος θα παίζει, πόσα λεπτά και ειδικά στη καριέρα μου ότι πιστεύω, ο θεός ο ίδιος να μου πει, εγώ θα κάνω αυτό που θεωρώ σωστό. Ακόμη και όταν έπαιζα κατηγορία έδιωξα παίκτη. Θεωρώ πως είμαι τυχερός που υπάρχει μεταφραστής. Εγώ δε λέω ψέματα. Ειλικρινά συγνώμη από τη μητέρα μου»

Ο τεχνικός του ΠΑΟΚ δέχτηκε νέα ερώτηση, σύμφωνα με τη δήλωση που είχε κάνει στο Κλεάνθης Βικελίδης: Μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν είχα θέμα με τον παίκτη. Δεν έχω μαλώσει με παίκτη. Δεν έχουμε ανταλλάξει το παραμικρό. Όλο αυτό που γίνεται συμβαίνει γιατί ο ποδοσφαιριστής θέλει να παίζει ενδεκάδα. Δεν αισθάνομαι πως είμαι σε κόντρα.

Αμέσως μετά, ο Δώνης ρωτήθηκε για την δήλωση της περασμένης Τρίτης, η οποία έδειξε να φουντώνει την κόντρα: Δεν είναι παρεξήγηση, είναι πραγματικότητα. Δε θα φαινόταν παράξενο στον κόσμο, ένας παίκτης που παίζει βασικός ξαφνικά να είναι σερί εκτός αποστολής. Θα λέγατε δεν είναι περίεργο;
Μου λένε πως έχω τεράστια υπομονή και δεν μπαίνω στη διαδικασία να εκδικηθώ ποδοσφαιριστή. Μπαίνω στη διαδικασία να προστατέψω την ομάδα.

Ο Δώνης ρωτήθηκε και για την ουσία της υπόθεσης, αφού τη δεδομένη χρονική στιγμή αποδοκιμάζεται από το κοινό: Εγώ είμαι ένα κομμάτι της ομάδας. Η ομάδα έχει πολλά κομμάτια. Εγώ τη δύναμή μου την παίρνω από την ομάδα . ήρθαν οι παίκτες, ήρθε η διοίκηση, βλέποντας πως είμαι στεναχωρημένος και με αυτά που μου είπαν μου έδωσαν δύναμη.  Και για να είμαστε δίκαιοι δεν αποδοκιμάζουν όλοι, αλλά ένα κομμάτι.

Θεωρείται πως ο Γκαρσία έχει θέση στον ΠΑΟΚ; «Μετά τους τραυματισμούς και κάνοντας το πρόγραμμα για εμένα ήταν υπολογίσιμος. Δεν είναι μόνο η αρχική ενδεκάδα. Με τη λογική τη δικιά μου ήταν υπολογίσιμος για όσο τον χρειαζόμουν.

Για την ανανέωση του Σαλπιγγίδη: Η τοποθέτησή μου ήταν η ίδια όπως και του Γκαρσία. Οι σημαίες πρέπει να μένουν ψηλά. Δεν έχει καμία σχέση η τιμωρία, υπήρχαν συζητήσεις και διαπραγματεύσεις, νωρίτερα. Είναι ένας ποδοσφαιριστής με ήθος και απαραίτητος για τον ΠΑΟΚ.

Επειδή υπήρχε και ένα παιχνίδι, ο Δώνης ρωτήθηκε και για αυτό: Αντικειμενικό γεγονός η αποβολή, δεν μπορούμε να μιλήσουμε υποθετικά για το τι θα γινόταν. Τα παιδιά έδειξαν διάθεση, δεν απειληθήκαμε στον αγωνιστικό χώρο, ήμασταν η καλύτερη ομάδα και κερδίσαμε δίκαια. Με τον παίκτη παραπάνω, ήθελα περισσότερη ηρεμία και δημιουργικότητα. Κάποιες φορές, το πάθος για να φτάσουμε στη νίκη σε κάνει να μη λειτουργείς σωστά. Είμαι ικανοποιημένος όμως από τα παιδιά.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου