Στοίχιμα


Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2013

"Ήταν μια μέρα που περίμενα..."

"Ήταν μια μέρα που περίμενα..."
Αναλυτικά, τα όσα είπε:
Για το τι αισθάνθηκε: «Ήταν μια μέρα που περίμενα. Για το παιχνίδι ήθελα να πω ότι παίζαμε με τον Ολυμπιακό και μέσα στο σπίτι του, οπότε ήταν δύσκολα τα πράγματα».
Για την ευκαιρία που του έδωσε ο ΟΦΗ: «Είχα πολύ πάθος μέσα στην καρδιά μου να παίξω ποδόσφαιρο και ο ΟΦΗ μου έδωσε αυτή την ευκαιρία».
Για τη στήριξη των παιδιών του: «Αυτό είναι το πιο σημαντικό στη ζωή μου, η οικογένειά μου».
Για το αν θα επέστρεφε στον Ολυμπιακό από κάποιο άλλο πόστο: «Ναι. Ο κόσμος με αγαπάει από την πρώτη μέρα μέχρι και τώρα. Ευχαριστώ πάρα πολύ τον Ολυμπιακό και τον κόσμο του για την αγάπη που μου δείχνουν και τον ΟΦΗ για την ευκαιρία που μου έδωσε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου