Στοίχιμα


Παρασκευή 28 Ιουνίου 2013

Άγνοια Κάτσε για Μπεσίκτας


Άγνοια Κάτσε για Μπεσίκτας
Ο νεαρός μέσος του ΠΑΟΚ φερόταν να βρίσκεται στο στόχαστρο της τουρκικής ομάδας, όμως, δηλώνει άγνοια για το ενδιαφέρον των Τούρκων και δηλώνει έτοιμος να επιστρέψει στις προπονήσεις του «δικεφάλου του Βορρά».
Ένα από τα ανερχόμενα ταλέντα του ΠΑΟΚ, ο Εργκούς Κάτσε, ήταν από τους ποδοσφαιριστές που ξεχώρισε τη χρονιά που πέρασε για τους Θεσσαλονικείς. Ο 19χρονος μέσος έκανε και τις πρώτες του συμμετοχές με την Εθνική ομάδα της Αλβανίας και δεν άργησαν να εμφανιστούν τα πρώτα σενάρια που αφορούν το όνομά του. Ένα από αυτά, ήθελε την Μπεσίκτας να ενδιαφέρεται για την απόκτησή του, όμως, ο νεαρός αμυντικός μέσος δηλώνει άγνοια για τα σενάρια των Τούρκων.
«Δεν έχω ιδέα. Εγώ είμαι σε διακοπές και τη Τρίτη επιστρέφω για να ξεκινήσω προπονήσεις. Το μυαλό μου είναι στην ομάδα και το πώς θα βελτιωθώ σε σχέση με τη προηγούμενη σεζόν. Έχω σπουδαίους συμπαίκτες δίπλα μου στο κέντρο και έχω να μάθω πολλά από αυτούς», έλεγε στο περιβάλλον του ο Εργκούς Κάτσε, όπως αναφέρει η εφημερίδα Sportday.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου