Στοίχιμα


Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

"ΠΑΟΚ, η καλύτερη επιλογή"

Το νέο μεταγραφικό απόκτημα του ΠΑΟΚ, Μπίμπρας Νάτχο, μίλησε σε ΜΜΕ του Ισραήλ και εξήγησε πώς επέλεξε να φορέσει τη φανέλα του ΠΑΟΚ. Αναλυτικά όσα είπε: "Πήγα στην ομάδα που θα έχω συμμετοχές και σε ένα μέρος που θα είναι καλό για την οικογένειά μου. Δεν θα πήγαινα σε μια ομάδα για να κάθομαι στον πάγκο. Πιστεύω πως ο ΠΑΟΚ ήταν η καλύτερη επιλογή για μένα στην παρούσα φάση και να ξέρετε πως δεν έπαιξε ρόλο το γεγονός ότι η Ελλάδα είναι κοντά στο Ισραήλ. Επέλεξα να παίξω εκεί που μου έλεγε η καρδιά μου. Η χθεσινή ημέρα δεν ήταν εύκολη, γιατί οι ιατρικές εξετάσεις κράτησαν πολλές ώρες. Ευτυχώς οι υπογραφές δεν καθυστέρησαν. Eίναι αλήθεια πως έγινε πολύς λόγος για άλλες ομάδες. Παρόλο που έχω δηλώσει πως είναι όνειρό μου να παίξω σε ένα μεγάλο πρωτάθλημα, όπως το γερμανικό ή το αγγλικό, ακόμη δεν προέκυψε μια τέτοια ευκαιρία. Μίλησα με κάποιες ομάδες, δεν συμφώνησα, αλλά δεν εγκατέλειψα το όνειρό μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου