Στοίχιμα


Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2013

"Δεν ξέρω αν μπορώ να μείνω στην Γκενκ"

"Δεν ξέρω αν μπορώ να μείνω στην Γκενκ"
Ο Γέλε Φόσεν μίλησε για το ποδοσφαιρικό του μέλλον τονίζοντας, μεταξύ άλλων, ότι δεν θα μπορέσει να πει όχι σε μία πρόταση που θα πολλαπλασιάζει τον μισθό του επί... δέκα
Ο 24χρονος Βέλγος επιθετικός αποτελεί το μεγάλο αστέρι της Γκενκ και πριν από μερικές ημέρες ρωτήθηκε αν θα συνεχίσει την καριέρα του στην Κυπελλούχο Βελγίου.
"Το μυαλό μου είναι στη Γκενκ και όχι αλλού. Αλλά δεν ξέρω αν μπορώ να μείνω ή όχι. Εάν μια μεγάλη ομάδα έρθει με μια μεγάλη προσφορά που να καλύπτει τόσο τον σύλλογο, όσο και μένα, μπορούμε να συζητήσουμε. Δεν μπορείς να αφήσεις μία πρόταση που θα πολλαπλασιάζει το μισθό σου επί δέκα", είπε χαρακτηριστικά ο Φόσεν στην ιστοσελίδα dhnet.be και ο καθένας καταλαβαίνει πόσο δύσκολο είναι να συνεχίσει στον ΠΑΟΚ.
Συνεχίζοντας απάντησε σε ερώτηση για το αν σκέφτηκε ποτέ να ολοκληρώσει την καριέρα του στην Γκενκ: "Γιατί όχι; Έχω τη φιλοδοξία να πάω υψηλότερα, αλλά δεν νομίζω ότι αυτό είναι πρόβλημα. Είμαι ήδη ευτυχισμένος που είμαι επαγγελματίας ποδοσφαιριστής".
Ακόμη, μίλησε για το διάστημα που δεν έβρισκε εύκολα δίχτυα.
"Είναι πιο περίπλοκο το θέμα όταν η ομάδα δεν παίζει γρήγορα. Ημουν πολύ απομονωμένος. Το διάστημα μεταξύ των γραμμών ήταν πολύ μεγάλο και δεν μπορώ να παίξω μπροστά μόνος μου αν δεν υπάρχει συνεχής κίνηση γύρω μου", τόνισε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου